დღე მერვე
დღეს გეგმაში შევიტანეთ დიფერენცირებულ სწავლებაზე მორგებული აქტივობები რომელსაც გამოვიყენებთ სსმ მოსწავლეებთან, განსაკუთრებით ნიჭიერ და ენობრივი ბარიერის მქონე მოსწავლეებთან.
მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს გავცანით და მოვათავსეთ ჩვენს დოკუმენტებში .
გავეცანით მენეჯმენტს და ფასილიტაციას.
მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს გავცანით და მოვათავსეთ ჩვენს დოკუმენტებში .
გავეცანით მენეჯმენტს და ფასილიტაციას.
Comments
Post a Comment